Педагогічний практикум «Методи навчання на уроках професійно-практичної підготовки і їх результативність»

20 березня 2017 року методичною службою училища серед майстрів виробничого навчання ВПУ №7 м. Калуша проведено педагогічний практикум «Методи навчання на уроках професійно-практичної підготовки і їх результативність».

З рефератами та з матеріалами з цієї теми виступили старші майстри: Коваль І.М., Гриненьків І.А., Семенченко Н.М. і майстри виробничого навчання: Мельник Б.А., Головецька Т.Ю., Білик Л.П., Дзундза М.Д., Мельник В.М., Лізак М.А., Парубок О.Й., Ткач С.І.

Кожен учасник практикуму мав нагоду отримати методичні рекомендації та висловити свою думку за «круглим столом» з питань:

1. Скільки часу ви витрачаєте на підготовку до уроку професійно-практичної підготовки?

2. Досвід ефективного проведення вступного інструктажу? Що значить ефективність вступного інструктажу?

3. Як тримати в полі зору всіх учнів на уроці виробничого навчання?

4. Якою є мотивація в роботі майстра в/н з дітьми відстаючими у навчанні і демотиваторами?

5. Як ви робите зауваження підчас звіту про виконану роботу?

6. Чи потрібне майстру виробничого навчання психологічне налаштування на урок?